Pakalpojuma saņemšanas kārtība

1. solis

2. solis

3. solis

4. solis

Jāiestājas klientu uzņemšanas rindā:

Jānosauc plānotā klienta vārds, uzvārds, vecums, īss funkcionālā un  veselības stāvokļa raksturojums.

Jāreģistrē kontaktinformācija par klienta ievietotāju, līgumslēdzēju - vārds, uzvārds, tālruņa numurs.

Rindā var iestāties zvanot:

Sandija Vītola - 25662749.

Gaidot rindu jāsagatavo nepieciešamie dokumenti:

  • pase;
  • invaliditāti apliecinošs dokuments (ja ir);
  • VSAA izziņas par pensiju vai pabalstu apmēru;
  • izziņa par deklarēto dzīvesvietu ar atzīmi par papildus deklarēto dzīvesvietu SAC "Tērvete";
  • medicīniskā izziņa no ģimenes ārsta (u27 forma);
  • sociālā dienesta lēmums par apmaksas kārtību vai piederīgo iesniegums;
  • personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karte (ja ievieto sociālais dienests).

Klienta uzņemšana:

Ar pakalpojuma pieteicēju pēc norādītās kontaktinformācijas sazināsies un vienosies par uzņemšanas datumu.

Ievietojot klientu svarīgi:

  • noslēgt līgumu (nepieciešama klienta un līgumslēdzēja pases);
  • saņemt rekvizītus maksājumu veikšanai;
  • sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam;
  • sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam;
  • saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.
Uzņemot klientu tiks veiktas šādas darbības:
  • veselības stāvokļa pārbaude;
  • pedikulozes kontrole;
  • mantu un līdzekļu uzskaite;
  • veļas un apģērba marķēšana.

Aprūpes procesa norise:

Klientiem dzīvošana un aprūpe tiek piemērota atbilstoši funkcionālajam un veselības stāvoklim divvietīgās vai trīsvietīgās istabiņās.

Visu diennakti ir pieejami šādi speciālisti:

  • aprūpētāja;
  • medicīnas māsa.

Darba dienās no pirmdienas līdz cetrutdienai no 8.00 līdz 17.00, piekdienās no 8.00 līdz 14.30 ir pieejami šādi speciālisti:

  • aprūpētāji;
  • sociālie aprūpētāji;
  • sociālais rehabilitētājs;
  • sociālie darbinieki;
  • medmāsas;
  • vecākā medicīnas māsa;
  • saimniecības māsa;
  • ģimenes ārsts (otrdienās);
  • brīvā laika organizētājs;
  • māsu palīgs.

Informācija par saziņu pieejama sadaļā kontakti.

Kur var vērsties pēc palīdzības?

Personām, kurām nepieciešams pakalpojums, palīdzību var sniegt deklarētās dzīvesvietas sociālais dienests.

  • Ja pati persona nespēj lūgt palīdzību, to var darīt cita persona rakstot iesniegumu sociālajā dienestā;
  • Sociālais dienests izskatīs iespējas palīdzēt un sniegs atbildi.

Klientu apmeklējuma laiks

Katru dienu no plkst. 10:00 līdz 18:00, vienu dienu iepriekš pierakstoties pie iestādes dežuranta pa tālr. 63726008

Lūdzam nepiedāvāt dāvanas vai naudu neviena līmeņa speciālistiem, tas mūs aizvaino...

Ja vēlaties mūs atbalstīt mums ir ziedojumu konts.